nurrr19 Evet, kararlı durunca çok işe yarıyor. Tabii bebek sağlığını düşününce kararlı olmak daha kolaydı. Çok sağlam bir bahanesi vardı diyetin. Benim şeker dengesizliğim gebelik öncesi başlamış aslında ama ben hamileliğin çok başında bunu fark edebilmiştim. O yüzden sağlıklı yaşamak adına çok katı şekilde uygulamasam da şeker tüketimini oldukça azalttım. Size de kolaylıklar diliyorum.🙏🏻