8 aylık bebeğim. Gece fazla beslenmeden olacak istifra etti sonra rahatladı uyumuştu bu saate kadar da (saat:17.00) normaldi vücudu biraz sıcaktı ateş ölçerle ölçüyorum 38.5 lara kadar çıkıyor ılık duş aldırdım, 1 çaykaşığı calpol verdim uyudu. Ne zaman hastaneye gitmeli? İlk bebeğim korkuyorum.