Kızım 5 ay 22 günlük. Yavaş yavaş oturtmaya başlamak istiyorum ama asla oturmak istemiyor. Kendini ileri atıyor, kalkmaya çalışıyor . Çok hareketli bir bebek. Yerde kendini sürüyerek her yere gidiyor ama oturmak istemiyor. Ne yapsam olmadı. Önüne oyuncak koydum,ayna koydum ama asla istemiyor. Ben mi acele ediyorum acaba? Ne yapmalıyım sizce