Melekmirac rica ederim, cok gecmis olsun size de 🙏 2 yasinda zaten gece asla beslenmemesi lazim, bu sekilde mamayla devam ederse aliskanlik olmaya baslar tabi ki. 2 yas tam bir manipulasyon yasi emin olun ve aklinizda kalsin, sizin yumuşak karninizi gorur ve oradan sınır zorlamaya devam eder. O yuzden onun yapabilecegi seyler icin destekleyici olun, secme sansi bol bol verin, secenek sunun ama sınır koyanin da siz oldugunu unutmayin. Hayir olan bir sey hayırdır, konu ne olursa olsun. O yuzden durumu anlatin ve artik gece mama veremeyeceginizi isterse yemek yiyebileceğini söyleyin. Tabi ki siz bunu soyleyince aglayacak cunku sınırınızı zorlayacak bunun calistigini biliyorlar ama hic agladi diye taviz vermeyin. Siz ne kadar kararli ve net olursaniz onun ısrar aglamalari gunden gune azalir. Annemin ya da babamin sinirlari var deyip uyum saglar, gecinmesi daha kolay olur. 2 yas da ben hep bunu yaptim ve cok sukur sendrom vs o yuzden yasamadik diyebilirim.
Tabi suan gece kolu sebebiyle aciyorsa ondan da uyaniyor olabilir ama yine de uyansa bile biraz sabirli olup mama vermeyin bence cunku onun gelecegini biliyor ve hem gun icinde hem de gece bunun rahatligiyla yemek yemiyor. Bu arada cocugunuzu anlarsınız zaten artik atak denmiyor 2-3 yas civarindaki sendromlarina ama cocuk o seye girince bir farklilasiyor asiri sinirlendiriyor sizi, bu benim cocugum degil diyorsunuz. Iste o sendrom ani gelince gozleri yemek ve uyku pek gormuyor odagi bir seyler ogrenmek oldugu icin onu ekarte ediyorlar, sonra o ogrendikleri sey her ne ise tekrar eski cocuga geri donuyorlar. O yuzden zorlamayın kendi akislarini cok guzel buluyorlar 😊