kubraF Kızlar bebeğim 37 günlük. Emziriyorum sadece. Kakası hep sıvı sarı hardal rengi olurdu. Bugünde öyle oldu ama sadece içinde minik tanecikler var. Normal midir ? Bi de 2 gündür huysuz baya. Önemli bişey midir diye merak ettim
Gully kubraF sütün yarıyor ve yağlı demek ki canım, benimde aynısı oldu oğlum 27 günlük doktor sindiremediği fazla gelen yağ dedi.