Fatmauslu Kızlar oğlum 7 buçuk aylık tadimlari yaptık ettik birşey yoktu..şimdi ağzını acmiyor kaşık gördümu ağzını iyice kitliyor ya napcam ben . Büyük oglumda hiç biyle bişey yaşamadım o gayet açardı ağzını zorla yediyorum ya
dilberhala1 Fatmauslu Evet benimki de aynı böyle oldu. Alttan iki diş aynı anda bi patladı 6.5 aylıktı o zaman şimdi 7 ay 25 günlük hala red devam ediyor biraz zorlayınca öğürüp kusuyor ben zorlamıyorum bıraktım iki kaşık veriyorum ağzını kapatıyor sen bilirsn diyorum alıyorum kaldırıyorum
bilememolabilir Fatmauslu ah ahh kendimi gördüm sizde. Aynı durumdayız benimkide ağzını kitliyor zorla şarkıyla oynamayla yediriyorum 1 2 kaşık. Bizde 7 ay 11 gunluguz.