leylayumrukaya Merhaba bebeğim 2.5 aylık. İlk zamanlar yavaş Juno veya beşiğinde uyuyordu ancak bir süredir koyar koymaz uyanıyor. Ana kucağında uyuyor ama o da güvenilir değil. Başına gelen oldu mu beşiğe nasıl alıştırabilirim?