gzdegrs Kabin boy bebek arabası aldığımız için mevcut arabayı satıyoruz. 6 ay kullandık sadece. İlgilenenler için detaylı bilgi verebilirim ☺️ https://imgyukle.com/i/C5KiqA https://imgyukle.com/i/C5KgEU https://imgyukle.com/i/C5Ks71 https://imgyukle.com/i/C5KXlo https://imgyukle.com/i/C5KhNH https://imgyukle.com/i/C5KpII
gzdegrs Tugba8080 4000 ₺ olarak düşündük. https://imgyukle.com/i/C5K7mM Resimde renkli alanla gösterdiğim yerin yapışkanı çıkmış sadece onun harici bir problem yok arabada