33 aylık geri bez takacağım ne klozete oturuyor ne lazımlığa oturuyor duşakabinin içine işiyor sadece o da ben götürürsem yoksa altına yapıyor söylemiyor kakasını zaten söylemiyor altına yapıyor istemiyor herhalde anlamadım
Ödül falan yapıyorum yok umrunda değil 15 20 dk da bir tuvalete götürüyorum yoruldum cidden