Melisa07 Arkadaşlar merhaba elimde yenidoğan prima bebek bezi var bir paket içinden birkaç tane kullandım sadece artık bana lazım değil ihtiyacı olana yollayabilirim. Akabinde birkaç yenidoğan ürünü daha var onları da vericem. Gerçekten ihtiyacı olan yazsın. Kargo yaparım.
Zeynep42 Melisa07 3.gebeligim hiç bişey alamadık durumumuz kötü borclardan dolayı göndermek istersenız dua ederım ama benden daha fazla ihtıyacı olan olursa o alsın kıme nasıpse artık.rabbım razı olsun
Zeynep42 Melisa07 valla bılmıyorum cnm ben mail atmasını ya telımı buraya yazsam gerı sılsem vatsaptan da adresımı yazsam olurmu