Kızlar başlıkta da dediğim gibi 3 ay 3 günlük bi bebeğim var bilinen bi sağlık sorunumuz yok şükür. Ama hep ağlama modunda. Sürekli sürekli kucak istiyor asla kucağımdan indiremiyorum ne sırt üstü ne yüz üstü ne de ana kucağı asla fark etmez kucağımdan indirdiğim an ağlıyor hiç bir iş yapamıyorum tuvalete bile gidemiyorum koyup gittiğim zamanda sanki dövmüşler gibi ağlıyor. Sizinde böyle mi? Yada böyle olup çözüm bulabilen var mı? Gerçekten yoruldum 😞😞