ilaydaakgul aynı şeyi bizde yaşamıştık bebeğim kaka değil gaz dan öyleymiş hastanede lavman yapildi kaka önden çıktı arkasında gazlar pat pat çıkmaya başladı kaka mi gazı tıkıyor gaz mi kakayi anlamış degildik bu böyle 6 ay sürdü 15 günde bir hastanede lavman yapildi sürekli ıkınıyor huzursuz ağlıyor du uyuyamiyor du uyusa kıpır kıpır gaz dan geri uyanıyor du lavman yapılınca bayılır kalır di kollarım da öyle bi uyur du rahat rahat sizde bi gösterin röntgen çekip gazına bakıyorlar bizde bagirsaklar full dolu çıkmış ti çok geçmiş olsun