Saat 12 gibi kızım uyandı beşiği eski demir beşiklerden, ona koyup güzelce bağlıyorum çok rahat uyuyor neyse bebeğim uyandı bağlanan yerleri açtım baktım o an kapı çaldı kargocu geldi normalde asla ama asla beşikte öyle bırakmam onu kalktım kapıyı açtım kargoyu aldım kapıyı tam kapattım çığlık sesi geldi 😔 kızım kendini yuvarlamış atmış çok ağladı aldım hastaneye götürdük herşeyine baktılar muayenesi temiz doktoru gayet iyi dedi röntgen tomografi şuan için gerek yok dedi, 5-6 saat dikkat edin eğer kusma veya halsizlik olursa muhakkak getirin dedi. Kızım şuan iyi duş aldırdım uyuyor, daha önce bebeği düşen var mı nasıl şeyler yaşadınız nelere dikkat edeyim kızlar? Ağlamaktan perişan oldum kendimi affedemiyorum, eşim her zaman söylüyor çocuktur bu düşecekte kalkacakta kafasını da vuracak ama ben kendimi affedemiyorum bebeğimin kendini yuvarlayacağını biliyorum ne diye açık bıraktım ki 😔