60 ta yıkatıp suyu ısınınca durduruyorum makinayı sıcak deterjanlı suda bekliyor bi kaç saat bazen geceden bekletiyorum sabah yıkatıyorum temiz oluyor kendi iç çamaşırlarımızı da ön yıkamalı 90 derecede yıkatıyorum temiz oluyor gerçi makinayla veya deterjanla da alakalı olabilir