Merhabalar kızlar ben robot süpürgem ile alakalı sorun yaşıyorum iadesini kabul etmediler tamir falan edilmedi ve garantisi de onlarlayken bitti yine de hiçbirşey yapmadan bana geri gönderdiler neredeyse bir aydır tüketici hakem heyetine başvurdum ama ordan da bir ilerleme yok gibi. Nasıl devam ediyor bu işler daha önce şikayet edip sonuç aldığınız oldu mu bilgilendirir misiniz