Arkadaşlar selam. Oğlum 3 buçuk yaşında bu hafta kreşe başladı. Geçen seneden de ufak bi demeyimimiz var ama olumsuz. Şimdi de sınıftan ağlayıp sürekli beni görmeye çıkıyor orda sıkıldığını söylüyor. Etkinliğe katılmak istemiyor. Agresif bi halde. Çok da iyi yaklaşıyorum aslında çok isteyerek gidiyor ama oraya gidince 1 saat sonra iş değişiyor. Aynı deneyimi yaşayanlar var mı fikir paylaşımı yapalım süreçler nasıl ilertilmeli😊