16 ay 18 günlük oğlum eline ne geçse atıyor yada ısırıyor mesela cırt cırtlı etkinlik kitapları aldım yapıştırmıyor ağzına götürüyor fırlatıyo yada işte kule var üst üste koymak yerine fırlatıyo valla napıcamı şaşırdım eline ne geçse atıyo ne oyun oynayabiliyoruz ne etkinlik yapabiliyoruz napmalıyız bunu yaşayan anneler yardımcı olabilir mi ?