defnevedoruk keskindogan vallahi ne alırsınız bilmem ama sakın kraft almayın verdiğim paraya yazık ziyanlık bir çanta
zzggkksrnn keskindogan evet öcd bag için dedim. bershkanın güzel kullanışlı ve kendi sırt çantanız gibi kullanabilirsiniz
Happybaby06 keskindogan ben kullanıyorum deger mi o kadar paraya asla derim.Evet çok gözü var istedigine anında ulasabiliyorsun ama cok ağar sırtım ağrıyor kullandığım da birde çok sert kumaşı termos bölümü sıcak tutmuyor…
asrinhatasi keskindogan 2 yıldır kullanıyorum aslında memnunum. Ama benimkini ben 225e almışım şimdi 1250 olmuş 🥲
pivpivpivahmedmuhsin keskindogan Juno Oslo kullanıyorum. Şu an adı değişti yanlış hatırlamıyorsam. Milk&Moo da öneririm. Ben o tarz sevmediğim için tercih etmedim. 🌸