Aylizlina0110 ben oğlumu göndermek zorunda kalmıştım 3 yaşında çalıştığım için ama çok pişman oldum birkaç ay sonra işten ayrılıp aldım yanıma. Eğer mecburiyet yoksa çocukların kreş yaşının kesinlikle 4 yaş olduğunu bu yıl anladım. Bu yıl yarım gün bir yere başladı aslında evdeyim ama kendisi okula gitmeye çok istekli ve öğrenime aç olduğu için yazdırdık. Kendini ifade etmesi, duygularını anlatabilmesi vs her şey ama her şey 1 yılda o kadar değişmiş ve gelişmiş ki gözlerimle görmüş oldum