Boniboncukkk memnun musunuz kızlar? Ben mi kullanamadım yoksa kullanışsız bir ürün mü yardımcı olur musunuz? Düzleştirince dümdüz olmıyo hep bi dalga var düzleştiiciyle sanki daha iyi oluyordu.
lucifermorningstar Boniboncukkk Kardeşimde var o memnun ben denedim beceremedim. Airstrait stoğu kovalıyorum.
cansut19 Boniboncukkk saçı gerçekten güzel olanlarda işe yarıyor😂 ben de hiçbir faydasını görmedim videolarla alakası yok
Boniboncukkk kzyaslan aynen canım bir sürü kişide izliyorum dümdüz oluyor bende hep bi kabarıklık kalıyor