Benim bebeğimde 7 ay 16 günlük. Alt dişi kabarmış. Yemiyor doğru düzgün hep ağlama modunda biraz önce bende baya bi ağladım. Bende insanım ve sabrım çok zorlanıyor. Tek başıma büyütüyorum. Hiçbir iş yapamıyorum. Evet bu bir süreç ama günden güne daha zorlaşıyor gibi geliyor. Çok yorgunum mental olarakta bedenen de