Merhaba kızlar bebeğim yeni doğduğunda bir göğüsümü emiyordu diğer göğsümü sağdım bir kaç kere sonra ondan süt kesildi yani şimdi tek göğsümle ilerliyoruz. Buzluğa attığım sütlerin de zamanı geldi bugün ilk kez denedim ama bebeğim biberonla içmiyor aventin biberonunu almıştım çekmeyince süt akmıyor bebeğim sadece ağzında tuttu hiç çekmedi.
ilk sorum bu sütleri bebeğime nasıl verebilirim ziyan olsun istemiyorum.
ikinci sorum da çözdürdüm sütü ılıttım içmedi oda sıcaklığında kaldı kaç saat durur atmam mı lazım