BENOYLEUYGUNGORDUMM ilayyu_2 isiliğe benziyo ama siz yinede bi Dr atın resmini. El ayak hastalığı salgını var çünkğ
Gece_1 Sıcaktan kaynaklı olabilir. Çünkü oğlumun da alerjisi var ama hiç böyle reaksiyon göstermedi. Tabi herkesin durumu farklı olabilir.
gzmdasss BENOYLEUYGUNGORDUMM el ayak hastalığı bu şekilde olmuyor benim oğlumda oldu ama tabii yine de doktor değiliz bilemeyiz ben kendi gördüğüme göre konuşuyorum. Bence de isilik gibi duruyor.
BENOYLEUYGUNGORDUMM gzmdasss evet olmuyo ama benim kızım da da var şuan bu hastalık. Ama dediğiniz gibi bilemeyiz atsa resmini en azından onun içi rahat eder
defnemomm_ Doktora gittiniz mi geçtimi durumu nasıl oldu 🥲 Benim bebeğimde aynı durum var son postuma bakar mısınız