Kızlar merhaba dün bebeğim biraz gripti doktora gittik kan verdik değerlerinde TSH değeri normalden biraz yüksek çıktı doktorda tiroit önemli yüksek çıkmış 10 üzerine çıkarsa ilaç kullanmak gerek dedi biraz moralim bozuldu 19 aylığız bu arada kan değerlerinde tiroiti yüksek çıkıp normale dönen var mı acaba