Oglumunannesiyim__ canım normal, 3 yaş tam yaşı, 3 yaşında artık bir birey, ağlaması normal, anne ile arasında güvenli bağ var, orda kimseye güvenmediği için, korktuğu için ağlıyor. Kızımı 2 yaş 9 aylıkken başlattım, 2 hafta mız mız yaptı, ağladı, alıştı, 1 seneden fazla gidiyor kreşe.