Elifturcan Dogum yaptım 40 çıktı birkerr oldum ama çok çok azdı adet gibi değildi 2 aydında olmuyorum bu normal mi yoksa bir test almam mi gerek korunduk umarım değilim d8r çok korkuyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Elifturcan bence değildir ama için rahat etmesi için test almaktan zarar gelmez :)
alisinannesi2205 Elifturcan aynı kuşkular benide yedi bitirdi bende 4 aydır olmuyorum ama test yapmaktanda korkuyorum
Sevemr Elifturcan bnde, doğumdan bir iki ay sonra, leke şeklinde geldi, hemen kesildi. Oğlum 7 buçuk aylık olduktan sonra tekrar adet oldum.. iki aydır düzenli oluyorum.
anneann alisinannesi2205 bende korkuyla belirli gün aralıkları ile üç tane test yaptım negatif bi cesaretle yaptım korunuyoryz ama adet olmayınca insan kendini yiyip bitiriyor
Mirancinarmom alisinannesi2205 korunuyorsaniz korkmaniza gerek yok bende ilk cocugumda 7 ay simdi de 3 aya yaklasti olmuyorum normal bir durum bu
Elifturcan alisinannesi2205 bir yılla kadar normal mis adet olmamak biz de korunduğumuz halde hamile kaldım gene öğle bir şey oldu sandik üçün cuyu kaldıramam ben
dneyrn Aynı sorun benimde başımda 4 aydır olmuyorum geçen gün oldum sandım üç gün hafif kahverengi lekelenme oldu geri gitti çok korkuyorum hamilemiyim diye
Elifturcan Zlm test yaptim ve bir ayi geçinir ilişkiye girmiyoruz doktor yasaklamıştı tedavi bitene kadar yoktu ve dün test yaptim gene yok
Zlm Elifturcan yumurta ilişkiden 1 gün sonra dollenir yani şüphe duyduğunuz ilişkiden en azından iki hafta sonra belki çıkabilir testte