Kizlar meraba size bir sorum olacak. Şimdi ben 32-34 arası calisabilir raporu aldım daha sonrasında 34 de analık iznini başlattım çalışamaz raporuna geçtim. Şuan 36 haftalığım. SGK da rapor izninin başlangıcı 32. Hfatada aldigim rapor olarak gözüküyor aradım SGK burayı kabul ediyor diyo yani 37 ye kdar oyle görünurmus doğum öncesi bı dogim sonrası bı diyo ama bn o iki haftalık süreçte çalıştığım için benim.iki haftam doğum sonrasında yanmış mi olacak bilgisi olan varmı soruyorm tersliyolar insanı malsef . Doğru düzgün istediğimiz gibii bı aciklama da yok yardımcı olabilecek varmi