RumeysaNy Hanımlar normal doğum yapalı 37 gün oldu yürüdükçe kesik kesik kanamam oldu bu kanama ne kadar sürer yoksa regl i mi görüyorum doğum sonrası kesik bir şekilde bilginiz varsa yazarmisiniz