Aerith buket1302 ben kullanıyorum çok memnunum. Bebeğin boğulmaması için akıtma yapmaması gerekiyor zaten.
buket1302 Aerith evet oyle ama benimkisi hr zaman cekemiyor memeyi emiyor ama biberona gelince zorlaniyor biraz
denizse buket1302 bebeğiniz kaç aylık onların uç kısımları aylara göre değişiyor internetten bakabilirsiniz mesela yeni doğan farklı 6 cı aydan sonra farklı uç silikon yeri oluyor
denizse Yani bence yeterince içiyordur yada emiyorsa doyuyor ve yoruluyor olabilir sabırlı olmak gerekiyor bu konuda iğne ilede delmeniz yanlış onlar akışı kontrol edemez henüz çok küçük boğulma tehlikesi olur Allah korusun