Kızlar selam , bebeğim henüz 12 günlük ama dün gece sabaha kadar uyumadı ağladı. Aşırı bir gaz sancısı vardı. Eşime Nurse Harveys gaz giderici damla aldırttım. Onu kullandıktan sonra daha çok ağladı ama gazınıda çıkardı çok şükür ve uyudu. Merak ettiğim bu kadar küçük bebeğe vermem sakıncalı mı gaz giderici damla ?