burcuuu907_ Tabii ki ama kurallarada uyması lazım. Kural önce evde başlamalı, en güzeli şu olabilir, evde kendi oyuncaklarını toplasın. Birinci gün 1 tane oyuncak toplar ikinci gün 2 tane.. Ama öğretmen bir anne gibi sizin evladınızın peşinden koşamaz. Oturma zamanı herkes oturmalı dans zamanı herkes dans etmeli. Şöyle düşünün öğretmen çocuklara oturmalarını söyledi herkes oturdu 1 çocuk oturmak istemiyor. Kural bozulmaz mı? Bozulur, ve o çocuğu gören diğer çocuklar ayağa kalkmak ister. Bu da sınıf düzenini bozar. O yüzden kurallara evde başlayın, öğretmen destekler.