burcuuu907_ benim oğlumda öyleydi, misafirliğe bile gidemiyordum,parkta bile adımız çıkmıştı herkesle kavga ediyordu,herkesin oyuncağını elinden alıyordu, yazın 1.5 ay özel bı kreşe gönderdim,ordakiler öyle güzel ilgilendiler çocuğum çok değişti,şimdi devlete gönderiyorum hiç sorun yaşıyoruz çok şükür ,bence sınıf sayısı önemli ilk gonderdigim kreşte 4 çocukla ilgileniyordu öğretmeni