Hertürlü yolu denedim emziklere sütümü damlattım ısıtıp verdim uçlarını olmadı, yumuşak başlı biberon aldım olmadı, philips avent anticolic biberon, mamajoo anticolic biberon ve tommie tippe anticolic biberon aldık hepsinine tükürüp diliyle itip sütü reddediyor ve 5-6saat aç kalıp ben işten gelene kadar aç kalıp ben gelince mememi emmip uyumak istiyor 2aylık olduk acil anneler yardımcı olursanız çok sevinirm ne yapacagımı şaşırdım. Evde esim ve anneme bırakıyorum onlarda çok zorlanıyor bebeğim hiçbir sekilde ne emzik nede biberonu kabul ediyor asla almadı. Biberonun en son uçlarını delldim onuda kabul etmedi , kasıkla verdım onuda kabul etmedi illede mememi emmek istiyor bu sorunu yaşayan annelerden acil yardım istiyorum🙏🏽