Kızlar bebeğim 4 aylık emzirirken yani %90 burnunu gözlerini ovuşturuyor ağlıyor burnu da tıkalı değil gibi ama yinede yapıyor serum fizyolojik damlatıyorum falan ama yinede yapıyor baya sert sert gözlerini burnunu ovuşturuyor tazyik olabilir mi yatarken emzirsem bile yapıyor kucağımda her şekilde yani sonra ağlıyor neden oluyor lütfen yaşayan var mı ? Emzirmek çile oldu inanın…