Irmakefe @-Drkegsbl- selamm , evet kızartmıyorum, üzerine yağlı kağıt koyup 200 derecede 1 saat pişiriyorum hiç açmadan kağıdı. Altlı üstlü. İsterseniz fanlı ayarda da yapabilirsiniz arkadaşım öyle yapıyor ama ben fanlı denemedim hiç. Köfte, patates, yeşil biber ve domates doğrayıp hepsini çiğden fırına atın. Kızartma daha lezzetli yapıyor ama uğraşmaya vaktim yok.