linosko1 uykusuzanne__ biber dolmasina ne koymayi unutmus olabilirim 😂 soğaaan 🧅 10 aylik kizim var aklimi basimdan aldi benim yahuu bu boyle yenir mi yaa 🥴🥹😂
iki_prensesannesi linosko1 bende sogansiz yaparım içine de ince bulgur ve pirinç koyuyorum varsa kıyma vok guzel oluyor bol baharat ve dereotu bugünku menüm
jelibonnnn monarosealp34 Bende çok seviyorum geceden sardım kalan içten de dolma doldurdum dün akşam yedik:)
nazliminannesi Hep boyleli postlar gördüğümde menüde kahvaltı oluyodu o yzuden yorum yapmiyodum yorumlara bakıp ayyy çok uğraştırıcı şeyler ben kahvaltıyı yazmiyim diyodum nasıl denk geldiyse bugün 2 ay 15 günlük kızımla lahmacun yapıyorum ve menü postu gördüm 😂😂 Menüm lahmacun 😂😂