Kızım 3 yaşında kreşe verdim fakat her gün ağlıyor. Asla hiç bir arkadaşıyla oynamıyor beni göndermiyor normalde de öyle kimseyle oynamaz çok güzel konuşur kendini ifade eder fakat ne ögretmeni ne arkadaşlarıyla asla iletişim kurmuyor tek kelime cevap vermiyor inanılmaz korkuyor cocuklardan. Parka götürüyorum yine öyle kimseyle oynamıyor etmiyor. Pedagog desteği almak istiyorum var mı götüren çocuğunu