5 ay 25 günlük bebeğim var Erkek bebek. Eline aldığı tüm oyuncaklarını maMa sandalyesinde deyse mama sandalyesinden ana kucağındaysa ana kucağından benim kucağımdaysa benim kucağımdan yere atıp daha sonra da oyuncağının gidişini izliyor😂 Sonra da ağlıyor onu bana geri ver diye normal mi bunlar yoksa çok yaramaz bir çocuk olacağına mı işaret🥹🥹