Kızlar 3.5yas. oğlum yarın gün sadece ogleden sonra gidiyor.bugun daha 3.cü günü..Öğretmeni hırçın olduğunu etkinliklere katılmadigini soledi.Tam konuşamıyor terapiste gidiyoruz ayni zamanda konuşması için..Çok üzüldüm.Ogretmenine terlik falan atmış .Hiç ağzını açıp konuşmuyormuş.Evde yine konuşuyordu biraz ..devam ettirmesemmi diye düşünüyorum