ebruozlem Selam anneler 27 günlük anneyim. bikini bölgesi için doğum sonrasına ağdaya gıden oldu mu olduysa kaç gün sonra gittiniz. 40 çıkması beklenmeli mi dikişler düştükten sonra da gidilir mi.
3kedili2bebekli ebruozlem 40 beklemeniz gerekiyor yine de doktorunuza sorun ben sezaryenliydim ama bir yakınım normal doğum yapmisti ona da doktoru 40 demişti
PamukPrensesannesii ebruozlem Benim 36.günde 1 tane dikişim kalmıştı daha fazla bekleyemedim gittim agdaya. Ablaya da dedim orda bir dikiş kaldı diye dikkat ederek aldı sağolsun. Ertesi günde regl oldum zaten. İyi ki gitmisim dedim