Herkes forumdan tek tek gitti ve forumun tadı kalmadığı için, ben de uzaklaşmak istedim biraz :)
Bu süre, daha da uzayabilirdi ama erken geldim.
Çünkü siz burada 7-24 konuştuğum arkadaşlarıma dün aldığım bir haberi paylaşmak istedim.
Üçüncü kez anne oluyorumm😁🥳
Dünden beri ağlıyorum, Çok büyük bir sürpriz oldu.
Bebeğim daha 15 aylık. Cerazette kullanıyordum, ama düzenli bir şekilde değil tabii ki de. Böyle olacağı belliydi aslında. Yapacak bir şey yok. Yiyecek ekmeği varmış ki, Allah’ın izniyle gelecek.
Bütün hamilelerin sağlıklı bir şekilde hamilelik ve doğum geçirmesi dileğiyle 🤲🫶
Bebeğimi memeden ayırma kararı aldım, Bunun hakkında tecrübelerinize ihtiyacım var güzel anneler. Beni görmediği zaman aramıyor ama beni görür görmez evde sürekli memeye yapışıyor.
Bizler hani can sıkıntısından buzdolabını açar açar kapatırız ya aynı o şekilde can sıkıntısından memeye yapışıyor 😂
İki bebeğim de de mom kullanmadım ama bunda kullanır mıyım bilmiyorum😂🤷