Kızım 18 aylık. yaklaşık 14 aylıktan beri tek uyku yapıyor. Kendisi sinyali verdi aslında. Sabah 8 gibi uyanır 1-2 gibi öğle uykusuna geçer. Akşam 8-9 arası uyur. İki uyku yaptığında akşam uykusuna geçişi zor oluyordu. Geç uyuyordu. Ben de kahvaltıdan sonra uyutmamaya başladım öğleni bekledim. Uykuları daha verimli oldu diyebilirim.