Ateşi 38.5 i görüyor gün içinde düşüyor normale dönüyor gece artıyor. Çok sinirleniyor saçını çekiyor kafasını ordan oraya atıyor sanki başı ağrıyormuş gibi elini kulağına götürüp kaşıyor. Daha 2 aylık olmasına 7 gün var. Ateşi düşürcem diye cam pencere açıyorum sadece zıbın var giydirmiyorum. Zatürre olacak diye korkuyorum bu sefer de.. Klamoks antibiyotik ile pedifen kullanıyorum. Enfeksiyon var ama acil sadece bunları verdi. Crp çok yüksek değil korkmayın dedi. Ama anne yüreği onu öyle görünce bende ağliyorum ☹️ başka ne yapabilirim çözüm olarak?