ikiminik16 Bebeğimin iki kasi ortasında ben var yani ben öyle düşünüyorum ama arastirdigimda bebeklerde ben olmaz diyor ama bebeğim dogdugundada vardı sıkıntılı mi diye tedirginlik basladi
S_x_w ikiminik16 evet bebeklerde ben olmuyor 3-4 yaştan sonra olmaya başlıyor..ben olduğuna emin misiniz? Minicik bir doğum lekesi gibi bir şeyde olabilir belki🤷🏻♀️
ikiminik16 S_x_w hafif çıkıntılı koyu kahverengi bilemedim ki tedirginim oldum çünkü karnindada bir kahverengi leke var cunku