buket1302 Kızlar sezeryan sonrasi tam olarak ne zaman ayaga kalkabildiniz benim 6. Gunum hala dikislerimin bitis kisminda yurudukce agrim var yatinca sorunum yok hic bisey yok ayaga kalkinca yanma var boyle olan var mi
lokumtos buket1302 tamamen iyileşmen 2 yıl sürecek, sezaryen ciddi bir ameliyattır. 15 günde tamamen ağrılar geçiyor sayılır az kalmış merak etmeyin
inci2708 Çok normal 10 güne yaklaşınca geçiyor.Bugün 16.günüm benim eskisi gibi değilim tabiki ama bayağa toparlandım.Benim de sizin gibi başlangıç ve bitişler aşırı ağrı yapıyordu doktorum normal dedi oraları fıtık olmasın diye sıkıyorlarmış iyice.
oncul Evet o yanmalar bende de oldu çok kötü , 10 güne geçer, aktif hayat ise 15. Günde başlar. 40. Inız çıkana kadar ağrı falan olmaz ama işte ameliyat yarası ara ara hissettiriyor kendini