çıldırıcam kızlar ya kahvaltı yaptık kalktı (19 aylık) eğ eğ dedi yaptınmı dedim az daha yap alayım dedim kendi yırtmaya başladı aldım yeni taktığım beze de yapmış yine ağlıyo eğ eğ eğ diye az daha yap diyorum anlamıyor bezini açmaya çalışıyor ben ne yapayım şimdi lazımlığq götürüyorum yapmıyor içindeki kısmı cıkartıp atıyo öyle oturuyo öyle de ne anladım bu işten ya da kapatıp kapağına yapıyo işese bile al al diyo böyle bez mi dayanır ya