Herkese merhaba kızlar aranızda minihini bu krese gönderen var mı acaba torbalida oturup kızım 29 aylik ise başlama durumum var krese göndermek istiyorum hem akran iletişimi açısından hemde belli bir dönem is yerinde çalışacağım daha sonra home office devam edeceğim malum kafamda bir cok soru var deneyimleyen arkadaşlarım var ise paylaşabilirim mutlu bir gün diliyorum hepinize