Deletedmom_117 SemaKa benim evlendim evelenli hamileliğe doğuma emzirmeye dnek geliyor 🙄🙄Düşük falan yaptığım zamanlara denk geldi hep
minikkurabiyee SemaKa ilk evlendiğimiz de düşük yapmıştım birde şekerim çıkmıştı hala var tutamamıştım bu senede Ramazanlıkta lohusaydım tutamadım şimdide emziriyorum tutamıyorum 😅
aslanannesiiii06 SemaKa ben ramazandan 7 aylık hamileydim tutmadım. Kayınvalidem ben 30 gün oruç tutarak 3 kez doğum yaptım senelerinde de hep emzirdim dedi ahahhaha ama tabiki ben öyle bişey yapmadım doktorum da kesinlikle önermedi yani sağlıksız bir durum olarak görüyorum
damlalinadeniz SemaKa şu 4 senede sadece geçen sene tutabilmistim kızımda orucun ortasında doğum yapmıştım diğer sene sütüm azalmıştı diye tutmadım geçen sene tuttum bu sene oruçta da oğlumu doğurdum önceden her gün tutardım seneye Allah nasip ederse tutarım ins
SemaKa Deletedmom_117 herkesin aynı vala bende yedim hamileydim 6 aylık 18 tane kaldı borcum onu da bakalım ne zaman tutarim
SemaKa minikkurabiyee hahaha bende 6 aylık hamileydim tutamamistim bide çalışıyordum sonra tuttum biraz 18 tane kaldı işte 😁
bebegiminbesigicamdan SemaKa benim oyle 3 ramazanim var ilk hamileligimin ilk3 ayina denk geldi cocuk dogdu emzirme donemine geldi ikinci dogumumda ramazandan 3 4 gun onceydi lohusalgma geldi hic birini tutmadim daha
suheyla92 SemaKa hayir ya. Gecen ramazan dogum yaptim bu ramazan emziriyo olucam bi aksilik olmazsa zaten sutum azaldi tutarsam biter mi tutmasam mi simdiden aklimda sorular
aselduru-hs SemaKa ramazanda doğum yapmıştım 2023’te kızım 6 aylık olduğunda hepsini tuttum borçlarımın 29 gün vardı ilk gün tutmuştum sadece emzirmeyi etkilemiyor sahur yapıp bol su içmiştim