Hanımlar ben anaokula oğlumu yazdırdım herkeste uyum haftası oldu bizde olmadı herkesin başladı bizim başlamadı hala müdür öğretmenin yol izninde olduğunu söyledi hala öğretmen yok artık bu duruma çok sinir olmaya başladı Eylül ayı aidat parasını verdik bütün eşyalarını aldık ama hala yok öğretmen bekliyoruz devlet anaokulu bu arada