Merhaba güzel anneler pazartesi günü bizde çok şükür dünyaya gözlerimizi açtık🙏🏻 Bir göğsümde uç içe dönük o yzüden o memeyi daha az ve kısa süreli emiyor bende iki oldu sağıyorum dün gece sağdığım sütü şırınga yöntemi ile verdim. Size danışmak istediğim siz ne aracılığı ile bebeğinize sağdığınız sütleri veriyorsunuz? Ve ne kadar veriyorsunuz mesela kaç cc yada ml?